Shopee

Friday, October 16, 2009

Hunt sampai tak tahan... - Samsung

Slalunye lepas subuh aku akan tido balik. Susah sangat nak lepaskan bantal peluk dan tedi tercinta. Tapi arini lain sket. Once in blue moon je berlaku. (Tapi sepanjang hidup aku tak penah nampak bulan biru.)

Bangkit awal pon bukannye buat pape yg spesel. Seperti biasa trus je ON laptop. Sbb bila bgun pagi ni, aku trus teringat pasal Hunt & Win contest kat SAMSUNG website . Tengah addicted kot hunt puzzles ni...juga dgn harapan agar dapat la henpon FREE. Memang menggunung harapan itu. Sekurang2 nya lagi banyak pekdah dari main game, merepek kat forum hatta window-blogging skalipon.

Aku mintak2 tak ramai la yang rajin (rajin?) mcm aku dok klik sana sini carik puzzle ni. Lagipon ramai ke org ada masa melimpah ruah cam aku? Tapi mungkin ada jugak. Mungkin ada yg amek cuti or curik tulang smata2 nak focus buat bende ni? Ah banyak lak pikir. Ada rezeki tu ada la. Yang penting aku kene usaha keras (cewah!) sbb ni pon da nak tarikh tutup baru nk join...



Sampai semut2 da montot dok ngadap menatang kaler pink ni sepanjang hari!

0 love notes by lovable lovers:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails