Free counter and web stats

Tuesday, June 29, 2010

Antuuuu!

Suka tak tengok cerita Ghost Adventurous kat ntv7 setiap ari ahad pkol 830 malam?
*Apsal aku asek cerita pasal rancangan tv je nih*

Boleh dikatakan aku penonton tegar yang takkan lepaskan peluang untuk tengok rancangan ni.
Nak tengok sampai muka antu keluar. Tapi selalunya asyik nampak orb dan dengar suara je. .

Walaupon diorang ada alatan yang lengkap untuk capture visual hantu, tapi kenapa masih tak dapat nak capture jugak?
Boleh ke tak sebenarnya gamba hantu dirakam?

*Kat youtube ada banyak la pulak gambar hantu dirakam melalui CCTV*

2 comments:

  1. owh..sama la kita...sy pun suka tgk cerita tu...tu la pasal..hantu tkpenh kuluar..setakat suara n bayang2 jer.. :)

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    CICAK I HEA*T YOU

    ReplyDelete
  2. kalo ada kluar antu tu kan syok.
    sure tak bole tido sploh ari sploh malam.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails