Shopee

Monday, June 21, 2010

Twitter vs Facebook

Kalau Friendster, aku memang da lama tak aktif kat situ.
Sebabnya, Facebook lagi best. Nghee~
Tunggu la sampai Friendster dah jadi best macam Facebook, baru la akan aktif kat situ balik KOT.

Tapi sedikit sebanyak aku berbangga sebab kini Friendster dipunyai oleh syarikat gergasi Malaysia, iaitu MOL Global yang juga merupakan salah satu syarikat Berjaya Corporation Berhad.
Bangga tak, bangga tak?

Sebenarnya isu sekarang ni, aku nak belajar layan Twitter.
Tapi tak berapa faham apa yang bestnya. confused

Selain dari 'Tweet Tweet' status, apa lagi yang kita boleh buat? Boleh ke upload album gambar?
Aku dah cuba godek-godek tapi tak jumpa gak ke'best'an nya. Lain la kalo aku ni artis, best la jugak orang nak tau status kan?
big grin

Wondering: "Apa yang membuatkan John Mayer obses sangat kat Twitter sampai Jennifer Aniston naik bengang giler?"


Tetibe: Vote for Facebook!

0 love notes by lovable lovers:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails