Shopee

Tuesday, July 27, 2010

Weehoo~ link 'Reply to Comment' dah ada!

Yeaa!! Akhirnya berjaya gak aku meletakkan link 'Reply to Comment' kat setiap komen yang korang tinggalkan.
Penat jugak bertungkus lumus selama beberapa jam melakukan aktiviti 'trial and error' itu.

Beberapa jam, lama kan? Bende yang sepatutnya amek masa tak sampai 5 menet tu aku dapat selesaikan dalam separuh hari. Duhh~

Mulanya, aku memang dah jumpa cara-cara nak membuat kuih link itu semasa men'google. Dah follow step-by-step, tapi pelik naper still tak kuar jugak. Rupanya, ada satu perkara yang aku kena pastikan supaya link tu keluar.

Jadi untuk berkongsi dengan blogger-blogger baru, nanti aku akan buat tutorial ye.
Blogger-blogger lama semua dah pakar. Kita je yang ketinggalan. Huhu.

2 comments:

Related Posts with Thumbnails